• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Nämna sms-lånen i ansökan hos Lendo?

O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Några frågor för den kunnige: Ska ansöka om ett samlingslån hos lendo. När man ska ansöka om att samla sina lån ska man ju därefter fylla i vilka lån man vill lösa. Ska man allvarligt fylla i sms-lånen där? Kan ju inte se vidare bra ut i ansökan? Hamnar flera omfrågningskopior i postlådan från uc? Men det är bara en uc som tas?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

TourettesGuy

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
23 April 2012
Meddelanden
1 396
Mottagna reaktioner
381
Poäng
517
Det jag kan svara på är att bara en UC registreras men du får en bibba UC förfrågningar i postlådan men i ett å samma kuvert(fick jag nyligen iaf).

Kanske du kan välja "Annan långivare" på Lendo och ange klumpsumman för alla SMS-lånen, sen när du får ett lånelöfte och skall fylla i långivare där skriver du bara företagsnamnen på "SMS-lån"-långivarna såklart, varför måste man kalla sina små lån för SMS-lån? :confused:
 

JGB

Viktig medlem
Poäng: 22
Blev medlem
12 April 2011
Meddelanden
92
Mottagna reaktioner
2
Poäng
22
Det är väl ingenting som säger att du måste uppge alla lån du har, utan du skall ju uppge de lån du faktiskt vill samla. Ibland kanske man vill behålla nåt lån som man har.
 

jasse

Kunnig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
11 November 2011
Meddelanden
215
Mottagna reaktioner
6
Poäng
42
Jag skulle också ansöka där. Frågan är hur högt man vågar ansöka om? Jag har ett ganska stort lån hos ge Money bank som kostar mig mycket i månaden. Å andra sidan vill man ju bli av med allt 'smått' skit som selenefinans, nödkontanter, Thorn etc. Kan man bli erbjuden lägre belopp också?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp